tel. kom: +48 600 569 568
tel. fax. : +48 54 237 01 49
kontakt e-mail:
kompresorek@poczta.internetdsl.pl
Pracujemy dla Państwa :
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00
tel. kom: +48 600 569 568
tel. fax. : +48 54 237 01 49
kontakt e-mail:
kompresorek@poczta.internetdsl.pl
Pracujemy dla Państwa :
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00
Sklep internetowy , działający pod adresem : www.kompresorek.internetdsl.pl prowadzony jest przez :
KOMPRESORY POWIETRZNE, NAPRAWA, SPRZEDAŻ, SKUP - SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY MAREK GAPIŃSKI, 87 - 800 WŁOCŁAWEK, UL. ŁĄKOWA 4A, NIP PL 8881341856
Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaż towarów przez sklep internetowy : www.kompresorek.internetdsl.pl
Złożenie zamówienia możliwe jest po wypełnieniu formularza zamówienia, znajdującego się na stronie sklepu po zaznaczeniu do koszyka . Po zaznaczeniu towaru, proszę zaznaczyć formę płatności przedpłata lub pobranie . Przy formie płatności przedpłata lub pobranie, towar zostanie wysłany spedytorem DPD. Podczas składania zamówienia, proszę podać poprawne i prawdziwe dane, gdyż w przeciwnym wypadku zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Dane osobowe naszych klientów, zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej naszego sklepu, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych, zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych )
Po przyjęciu zamówienia z zaznaczeniem przelew, wystawiana jest faktura Pro-forma z podanym numerem konta, którą należy opłacić w wyznaczonym terminie, co stanowi potwierdzenie zawarcia transakcji. Faktura Pro - Forma ze stosowną informacją, wysyłana jest do zamawiająceo jako osoby email, stanowiąc potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie naszego sklepu nastąpi wysyłka towaru do klienta z dołączoną właściwą fakturą zakupu.
Po przyjęciu zamówienia z zaznaczeniem pobranie, otrzymają Państwo przesyłkę i uiszczą za nią opłatę, u dostarczyciela firmy przewozowej DPD.
ZAMÓWIENIA :
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją, postanowień regulaminu sklepu.
Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony, znajdującej się pod adresem : www.kompresorek.internetdsl.pl.
Przyjęcie przez sklep każdego zamówienia, potwierdzane jest drogą telefoniczną lub przez e-mail.
Zamówienie niepotwierdzone przez sklep w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania nie zostanie zrealizowane.
Zamówienie nie zostanie zrealizowane, jeżeli na formularzu zamówienia dane będą niekompletne lub nieprawdziwe.
PŁATNOŚĆ :
Forma płatności za zamówiony towar :
- przedpłata - ( wpłata środków finansowych na konto sklepu po potwierdzeniu zamówienia przez sklep internetowy : www.kompresorek.internetdsl.pl - przed otrzymaniem towaru przez klienta )
- pobranie - ( klient płaci za zamówiony towar w chwili jego odbioru od kuriera ) - do kosztów transportu towaru do klienta dolicza się koszt pobrania pieniędzy ( wielkość procentowa ) przez kuriera oraz obowiązkowego ubezpieczenia przesyłki .
Chwilą wykonania zawartej w ten sposób formy umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez klienta.
WYSYŁKA :
Koszt wysyłki towaru pokrywa klient i jest on wpisany do faktury .
Klient wybiera sam, czy chce zapłacić za towar u spedytora , czy w formie faktury Pro- forma.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 3-4 dni roboczych, po potwierdzeniu zamówienia i po otrzymaniu należności na konto sklepu, za zamówiony towar przy formie płatności - przedpłata .
Czas realizacji zamówienia wynosi od 3-4 dni roboczych, po potwierdzeniu zamówienia przy formie płatności - pobranie .
Maksymalny czas realizacji zamówienia nie przekracza 30 dni z wyjątkiem, oddzielnych ustaleń miedzy sklepem Kompresory Powietrzne a kupującym .
Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia klienta, w przypadku opóźnienia dostawy z przyczyn niezależnych od sklepu.
REKLAMACJE :
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kompresorek@poczta.internetdsl.pl., lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
· imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
· datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
· przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
· wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY :
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu lub paragon.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto z którego zostały wysłane, niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru.
Klient może zapłacić karę za to, że przed odesłaniem korzystał z rzeczy w sposób nieodpowiedni.
Wysokość kary będzie uzależniona od opinii biegłego rzeczoznawcy i będzie stanowić wielkość procentową wartości zakupionego towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym :
KOMPRESORY POWIETRZNE, NAPRAWA, SPRZEDAŻ, SKUP - SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY MAREK GAPIŃSKI, 87 - 800 WŁOCŁAWEK, UL. ŁĄKOWA 4A,
należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail : kompresorek@poczta.internetdsl.pl
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:
KOMPRESORY POWIETRZNE, NAPRAWA, SPRZEDAŻ, SKUP - SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY MAREK GAPIŃSKI, 87 - 800 WŁOCŁAWEK, UL. ŁĄKOWA 4A
W przypadku rezygnacji, kupioną rzecz klient musi odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
KOMPRESORY POWIETRZNE, NAPRAWA, SPRZEDAŻ, SKUP - SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY MAREK GAPIŃSKI, 87 - 800 WŁOCŁAWEK, UL. ŁĄKOWA 4A
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,
numer zamówienia / numer faktury zakupu……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ……………………………………….
Data odbioru to……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Nazwa firmy……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
KOSZT ZWROTU RZECZY W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY :
1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru od kupującego do sklepu.
2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt dostarczenia Towaru ze sklepu do kupującego.
BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY :
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Kompresory Powietrzne nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i środowiska lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji w ramach gwarancji;
9 ) zawartej w drodze aukcji publicznej;
MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ .
1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Bydgoszczy Ośrodek Zamiejscowy we Włocławku przy ul. Miedzianej 2/4